Audyt strony.
Sprawdzimy co w trawie stronie piszczy.
Czym są audyty SEO?
Audyt SEO to proces polegający na wskazaniu błędów znajdujących się na stronie WWW klienta zarówno w kwestii technicznej (kod witryny) jak również w warstwie treściowej (niepoprawnie skonstruowana treść, niewłaściwe nagłówki itd.). Najważniejszym celem jest dostosowanie strony WWW do aktualnie obowiązujących wymogów wyszukiwarek.
Dlaczego audyt SEO jest tak ważny?
Audyt stron pod pozycjonowanie pozwala na uzyskanie znacznie lepszych pozycji strony WWW w późniejszym etapie pozycjonowania strony i jest etapem niezbędnym do przeprowadzenia działań związanych z SEO w sposób poprawny i zgodny z najnowszymi standardami. Współcześnie nie podejmuje się w praktycznie żadnym wypadku działań pozycjonujących bez przeprowadzenia wcześniej takiego właśnie audytu. Pozwala to zaoszczędzić czas, koszty pozycjonowania i przeprowadzić kampanie SEO znacznie sprawniej.
Audyt jest procesem niezwykle pomocnym w pozycjonowaniu, ale również w poprawnym działaniu witryny. Wskazuje błędy, które często są również przyczyną niewłaściwego działania strony.
Jak działamy?
Wyniki badania technicznego kodu strony należy przekazać następnie osobie zajmującej się stroną WWW (webmasterowi), a część audytu związana z treścią opublikowaną w serwisie osobie odpowiedzialnej za jej wprowadzanie.
Czas oczekiwania na przygotowanie obu raportów i pełną analizę strony www to około 4-5 dni roboczych.